آفتاب

آخرین جزئیات تجاوز به دختر 5ساله | وضعیت نگران کننده دختر 5ساله ساوه ای در کما

آخرین جزئیات تجاوز به دختر 5ساله | وضعیت نگران کننده دختر 5ساله ساوه ای در کما

تجاوز به دختر 5ساله ساوه ای امروز اتفاق افتاد. دختر 5 ساله ساوه ای که بعد از طلاق پدر و مادرش، با مادر خود زندگی می کرد، امروز صبح توسط یک فرد ناشناس مورد تجاوز و آزار جنسی قرار گرفت و به علت ضربه شدید به سر، به کما رفت و به گفته پزشکان وضعیت خوبی ندارد... جزئیات تجاوز به دختر 5ساله ساوه ای را بخوانید.


بیشتر بخوانید: تجاوز به آتنا دختر 7ساله پارس ابادی

بیشتر بخوانید: 70 بار تجاوز به کیمیا توسط ناپدری.

 معاون اجتماعی بهزیستی استان مرکزی گفت: صبح امروز گزارش یک مورد کودک آزاری که منجر به ضربه مغزی و به کما رفتن دختربچه شش ساله در ساوه شده، به بهزیستی استان مرکزی ارجاع شد.

صبح روز شنبه یک کودک شش ساله که به دلیل ضربه مغزی آسیب دیده بود به بیمارستان مدرس ساوه ارجاع شد. معاون اجتماعی بهزیستی استان مرکزی افزود: اطلاعات ارائه شده از سوی اورژانس اجتماعی بهزیستی در این حد است که کودک هم اکنون در بیمارستان در بخش مراقبت های ویژه و در وضعیت کما به سر می برد. 

یادگاری بیان کرد: هم اکنون این کودک در کما به سر می برد و تلاش پزشکان برای بهبود شرایط وی ادامه دارد اما چندان وضعیت مطلوبی ندارد. وی خاطرنشان ساخت: مشخص نیست این کودک به چه صورت دچار ضربه مغزی شده اما بررسی نشان داد که این کودک با مادر خود زندگی می کند و پدر و مادر وی متارکه کرده اند. 

معاون اجتماعی بهزیستی استان مرکزی تصریح کرد: تحقیق در رابطه با دلایل این اتفاق در دست بررسی است و اطلاعات بیشتر در این زمینه پس از بررسی بیشتر ارائه خواهد شد.
کد N1741685

وبگردی